.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوجوان ساروي اتهام كشتن پدرش را پذيرفت
پسرى كه اقدام به كشتن پدر خود كرده بود روز گذشته در شعبه ?? دادگاه كيفرى محاكمه شد.
در ابتداى جلسه، حيدرى نماينده دادستان به خواندن متن كيفرخواست پرداخت و گفت: محسن ?? ساله اهل تهران و ساكن سارى فاقد محكوميت كيفرى متهم به كشتن عمدى اسماعيل (پدرش) در تاريخ ?? بهمن ?? و با ضربات چاقو است.
وى افزود: با توجه به محتويات پرونده از جمله شكايت اولياى دم و تقاضاى قصاص از ايشان، گواهى شهود و مطلعان كه متهم را در صحنه آدمكشى و مكان آتش سوزى ديده اند و مواجهه حضورى و همچنين نظريه پزشكى قانونى و كشف آلت كشنده با هدايت و راهنمايى متهم و اقارير صريح و مقرون به واقع متهم در تمام مراحل تحقيق در دادسرا و مراجع انتظامى و صورت جلسه بازسازى صحنه آدمكشى توسط متهم كه با اقارير متهم منطبق است، بزهكارى ايشان محرز است و مستند به مواد ،??? ،??? ??? و ??? قانون مجازات اسلامى براى متهم تقاضاى كيفر قانونى دارم.
در ادامه جلسه پدر و مادر اسماعيل از دادگاه تقاضاى قصاص متهم را كردند اما فرزندان اسماعيل كه دو نفر از آنها حضور داشتند، گفتند شكايتى از متهم ندارند و مقرر شد دو فرزند ديگر متهم كه در جلسه حضور نداشتند نيز شكايت نامه محضرى خود را ظرف روزهاى آينده به دادگاه ارايه دهند.
در ادامه جلسه محسن، متهم به آدمكشى با پذيرفتن اتهام آدمكشى گفت: من تصميم نداشتم پدرم را بكشم؛ از شمال به ميانه نزد خاله ام رفتم و از آنجا به خانه عمويم رفتم و هفت روز پيش پدرم ماندم كه بدون هيچ درگيرى سپرى شد. اما روز هشتم حدود ساعت ? بعد از ظهر با هم دعواى لفظى كرديم و حدود ساعت ?/? شب يك دفعه به سرم زد و با چاقو يك ضربه به زير گلو و دو ضربه به جمجمه اش وارد كردم.
وى ادامه داد: جنازه را به سمت حمام كشيدم و روى آن پتو و وسايل زايد ريختم تا ديده نشود بعد به سمت شهريار رفتم، دوباره برگشتم و وسايل خانه را جمع كردم و به شهريار رفتم. يك مالخر پيدا كردم كه حدود ساعت ?/?? فرداى قتل با ماشين آمد و وسايل را برد و بابت آنها ?? هزار تومان پرداخت. حدود ساعت ? يك بشكه نفت ??? ليترى در حياط بود كه با سطل از آن نفت برداشتم و با آن جسد را آتش زدم و فرار كردم.
وى درباره انگيزه كشتن پدرش گفت: با پدرم از قبل اختلاف داشتيم. او ? سال بود كه مرا از خانه بيرون انداخته بود و در آن مدت رفتم كه به او سر بزنم. قاضى پرسيد: در تحقيقات گفته اى مادرت به تو گفته پدرت را بكشى؟ و همچنين گفته اى كه پدرم رابطه نامشروع با دخترى داشته است كه متهم به آدمكشى با رد اين اظهارات گفت كه دروغ
گفته ام.
سيد محمد رجايى نوبرى وكيل متهم به آدمكشى نيز در دفاع از موكلش گفت: صرف نظر از محتويات پرونده و اقارير صريح متهم در جلسه حاضر، صحبت ها و اقارير متهم بيشتر به يك داستان ساختگى شباهت دارد تا بيان حقيقت.
وى افزود: علاوه بر تعارض و تغاير در اظهارات اوليه متهم و اظهارات فعلى در دادگاه سوالات متعددى نسبت به مراحل تحقيق، تفهيم اتهام و توضيح متهم در مورد نحوه وقوع جرم وجود دارد.
وى ادامه داد: چگونه متهم توانسته بشكه اى به وزن ??? ليتر را حمل كند و حتى وجود اين مقدار نفت در خانه محل سوال است و با توجه به اينكه تعفن جسد پس از حدود ? ساعت آغاز
مى شود چگونه مالخر متوجه آن نشده كه در ادامه يكى از قضات مستشار خطاب به وكيل گفت: متهم ارتكاب آدمكشى را پذيرفته و آيا شما مى خواهيد به او القا كنيد كه مرتكب آدمكشى نشده است؟ كه وكيل مدافع متهم به قتل پاسخ داد من فقط مى خواهم بگويم كه در اظهارات متهم تعارضاتى وجود دارد كه همخوانى ندارند.
وى در ادامه گفت: با توجه به اقرار متهم و انگيزه آدمكشى كه وجود كينه و اختلاف ? ساله و قديمى بوده و با توجه به اظهارات متهم مبنى بر اينكه در زمان وقوع قتل در حال عادى نبوده و دچار جنون آنى بوده است و با توجه به مواد قانون مجازات اسلامى در اين زمينه تقاضاى عفو موكل را دارم.
متهم به آدمكشى با تاكيد دوباره بر قبول اتهام آدمكشى گفت: من حقيقت را گفته ام و هيچ كس نيز مرا همراهى نكرد و همسايه ها هم شاهد بودند كه من و پدرم تنها بوديم.
وى در پاسخ به اين سوال كه چرا ابتدا اتهام آدمكشى را انكار كردى، گفت: مى خواستم تبرئه شوم. وى در مقام آخرين دفاع بيان كرد: جوان بودم، اشتباه كردم. راى اين پرونده پس از شور ? قاضى صادر خواهد شد.(javan)
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.